Tisdag 080226

Praktik idag 7-16 fick gå på en föreläsning idag på stadshuset med min handledare, föreläsningen handlade om hjärnskador osv och var faktiskt väldigt intressant! Skulle åkt till skara idag också men det blev inte så, tänkte jag skulle fixa musiken idag men ***** programmet fungerar ju inte.. så nu måste jag åka hem och grejja med de iaf.. Hepp nu ska jag göra iordning mig inför kvällen sen blir de lite tv och sen sängen!
Ska praktisera imorn mellan 7-16 och då kommer även min lärare dit, får hoppas det går bra ;)
Sen ska jag träffa sofia och lina på kvällen, eller? :D

By the way GRATTIS JENNY 20 ÅR IDAG :)

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA!!! Vi tre har bra kommunikation mellan varandra känner jag. Smsar imorn. Jag slutar vid halv tgvå är du ledig?

2008-02-26 @ 22:09:19
Postat av: jenny

tacktack sötis linda

2008-02-27 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0