Då var de 2008

Nyår började med en mysig och god middag hemma hos Robin tillsammans med Robert, Johanna, Koffe, Amanda också Robin då :D Hade jätte trevligt sen kom allt annat folk och jag hade verkligen en lyckad kväll tills klockan blev runt 02.00 efter alldeles för mycket alkolhol :P ajajaj, jag och robert gick hem vid halv 3 och efter de, ja inga kommentaren mer än att jag inte mådde så attans bra! Dagen efter, nyårsdagen var ett hälvete kan jag säga det enda jag gjorde i princip var att springa fram och tillbaka på toa, Och i samma veva hela tiden säga
- ÄLSKLING! JAG SKA ALDRIG MERA DRICKA, ALDRIG MERA ALKOHOL
Men hur brukar den kommentaren sluta, jo man dricker igen och igen och igen..


Jaja kvällen sen iaf jobbade jag och jag trodde verkligen inte jag skulle klara de, var döötrött, mådde piss och hade inte ätit någonting mer än en halv sked safariyoughurt. Men det gick bra, jag liksom glömde bort mitt illamående och kunde på kvällen där tillochmed få i mig lite mera youghurt och hann bli sugen på kebabtallrik som robert köpte åt mig när han hämtade mig vid 21.15.Så allting slutade lyckligt tillslut iaf :P HAHA

Fick samtal från mamma på nyårskvällen och idag dom hade de göra bra, men sol och värme, å jag blir så avis, vill också åka men får vänta tills i sommar innan jag och robert dra iväg till varmare breddgrader..

image247


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0