Dagen som gått

Vaknade vid 10 i morse sen skjutsa Robert mig till stan i samband med att han skulle till jobbet vid 13 men han hade glömt att han började 12 idag så han släppte bara av mig där snabbt sen fick han skynda sig till jobbet :P hehe. Jag gick iaf på stan hittade lite fynd :) En svart långärmad tröja mm sen köpte jag lite smågrejjer på hem och hobby!

Skulle tvätta idag vid 5 till 9 och när jag kommer ner och ska hämta tvätten vid strax efter 6 så är torkrummet upptaget..JÄVLA PUCKO SOM INTE KAN SKÖTA SINA TVÄTT TIDEN, DET FINNS JU FAN ANDRA SOM VILL UTTNYTTJA TORKRUMMEN OCKSÅ LIKSOM..AAArg! bara för att jag just idag skulle ha de så var de en idiot som gör så de skiter sig..FY! :P

Var på östermalmslivs förut och handlade mig lite svamp och skink stuvning till mina varma mackor mmm! Så nu kollar jag lite på cops sen blir de simpson och en film med lite mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0