En rubrik här

Fick gå upp tidigt imorse också för att åka till vårdcentralen. Så jag åkte med 8.38 bussen, Idag fick jag iaf göra proverna så det var ju skönt, efter det åkte jag buss till stan, fick vänta lite eftersom stan inte öppnade för en 10 så jag gick till arbetsförmedlingen först och berättade att jag kommit in på utbildningen så jag inte ska stå som arbetssökande längre. Skönt då var de avklarat, sen handlade jag lite på willys och gick sedan till stadium för att prova skidjacka och byxor..Hittade en fin everest jacka, en vit med brunbeiga färger på sidan, skit fin! Hittade även skidbyxor, ett par bruna så dem la jag undan, alltså jackan och byxorna så pappa får hämta dom ikväll :) Gött då har jag de tills vi ska åka till branäs.

Nu ska jag kolla lite på tv och slappa lite sen vid 15.20 åker jag med bussen till Skara :) För idag är det träning 16.00-19.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0