En vanlig onsdag typ

Började med att jag gick upp i tid, skulle ju till vårdcentralen och göra prover idag var det tänkt men hepp när jag kom dit fick jag ej göra för man skulle ju inte ta medicinen innan,JÄVLA idiot läkare det hade ju inte han informerat mig om, förra gången skulle man ju ta den så herregud säger jag bara. Så nu får jag gå till vårdcentralen imorn IGEN! Jag som vill ha sovmorgon.. JAJA sen åkte jag hem iaf till mamma och sen åkte hon och jag till stan..köpte mig en till platt fyrkantig tallrik till min lilla samling, en såsskål och en pensel att pensla bullar och sånt med :P hehe kul grejjer.. Sen handlade mamma och jag lite fika och tog med oss hem hit till östermalm för mormor och morfar skulle komma idag :) Mysigt! Så när de kom fikade vi lite, jag fick raggisar (raggsockar) och även robert!

Men nu har dom åkte hem och jag och robert kollar lite på simpson och ska snart äta lite kvällsmat, sen blir det tidig kväll eftersom man måste upp till hentorp imorn med då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0