Ensam ibland är riktigt bra

Ja fy vad jag är ensam, stackars mig. Robban är hos en jobbarkompis..Tråkigt men ändå gött för mig ändå iof för jag har hunnit med massor här hemma när inte han är här :D HAHA. Har fixat i min garderob och städat mina lådor (BEHÖVDES) Så nu sitter jag här, har fixat allt nu så imorn är det bara att dammsuga och torka golven och städa toaletten. Skönt de! För sen kommer sofia hit vid lunch hoppas jag, så ska vi äta nåt gott :) Eller hur blir det Sofia? :D bara så ni vet är sofia väldigt seg på att svara på sms ;) hehe.

Hepp nu ska jag ta och hälla upp ett stort kallt glas oboy, mmm sugen nu!
Ha de bra alla.

Kommentarer
Postat av: jenny

hha, okej. fan då ligger jag nog inte bra till. har inte fått nåt brev än:(

2008-01-09 @ 16:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0