Första dagen

Började vid halv 9 idag, var skit nervis men det gick bara bra, hade mycket introduktion och fick en massa fakta och information..Fick även reda på att vi nästan direkt ska ha praktik, vecka 7-11. Så det ska bli kul :) Hoppas jag hamnar på ett bra ställe! Det blev verkligen en blandad grupp, alltifrån min ålder till upp emot 40 bast!
Men det här kommer nog gå bra, jag ska rikta in mig på min grej och satsa allt :) Nu låter detta kanske konstigt men jag är faktikst sugen på att börja läsa och ha lektioner nu ;) hehe
Bra schema också, men det får ni se en annan dag orkar inte lägga upp det nu..

Kommentarer
Postat av: Sofia

skulle va minst sagt KUUUUUL om du kom till my place på praktik :)Kan ni inte önska? hihi

2008-01-15 @ 23:05:31
URL: http://dearsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0