Glömde ju

Jag glömde ju nämna att vi faktiskt fick reda på våra praktikplatser idag :) Först fick vi skriva lite och lämna in lappar på vad vi hade arbetat med förut inom vård och omsorg sen fick vi gå ut och ta lite rast och när vi kom tillbaka så skrevs det upp på tavlan vart man hade fått och jag var först och, jag fick hemvården i centrum så det blir nog bra :)

Försten när jag ändå skriver här nu måste jag bara säga att de gick grymt bra när jag och robban buskörde, de sitter fortfarande i och nu längtar jag nästan ihjäl mig till jag får mitt körkortstillstånd, VÄNTAR VÄNTAR!
jaja ha de bra nu ska jag snart duscha sen blir det ikea imorn i karlstad om det inte blir allt för blåsigt det vill säga, dom varnar ju för storm o grejjer :S hoppas inte för jag vill så gärna till ikea nu och köpa lite saker :)

Kommentarer
Postat av: jenny

det är nummer 20 b:) så d eär lite längre upp:)

2008-01-19 @ 09:55:34
Postat av: Sofia

där hade jag min första praktik:D

2008-01-19 @ 16:05:08
URL: http://dearsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0