INGEN SOVMORGON !

Hade tänkt ta lite sovmorgon imorse och ställde därför klockan på 10.30 åh vad skönt! Men ikke när kl var 06.40 försvann den (NÄSTAN) hemligt nummer ringde, JÄVLA SKIT TÄNKTE JAG DÅ! äh jag svarar inte..Sedan ringde de igen vid 07.10 (NEJ JAG TÄNKER INTE SVARA JAG SKA SOVA IDAG) Men okej ringer det en tredje gång så svarar jag då.. Och va fan händer om inte riiiiiiiiiiiiiing när klockan är 07.30. Hejsan detta var poolen anette, skulle du kunna tänka dig att jobba nu 07.30-14.30 på 4B? Javisst var det enda jag kunde svara så när klockan var 08.00 PRICK! så befann jag mig på avdelningen och kunde börja jobba..DUKTIGA MIG! Sedan vid 16.00 började jag i skara och var hemma nu vid 20.30 så nu har jag vart i full gång hela långa dagen och kommer även vara det imorn med, när jag ska till mariestad med mina åkare så dom ska testa lite. Men det går nog bra!

JAJA NU SKA JAG DUSCHA HA EN BRA KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0