Ja vad ska man göra 2008

Snart blir det Branäs 08 iaf och det kommer bara sitta så fint, ska blir jätte kul! Men sen längre fram i sommar åker jag och Robert utomlands iaf hoppas på 2 veckor lååångt bort bara han och jag, varför inte grekland eller nåt då? Sen så blir de kanske utomlands i höst/vinter också till kanarieöarna vem vet, vem vet.. Nu sitter jag och spekulerar och drömmer en massa men hoppas ju självklart på verklighet :D hehe.

Se här liksom, snacka om härligt!


GREKLAND
image275

image276

image277



KANARIEÖARNA (TENERIFFA)

image278

image279
Det här hotellet bodde faktiskt vi på när vi var nere över jul ett år i Tenriffa, hel mysigt hotell.. Skulle ju inte tacka nej till en resa hit ner allså!


Kommentarer
Postat av: lina

AH vad jag vill aka utomlands nu alltsa! Ar ju det nu alltsa men ja menar till ett varmt land med sol bad och fest och bara ha mycket varme =)

2008-01-10 @ 15:13:51
URL: http://liiiinas.blogg.se
Postat av: Linda

JAAAAAAA SHIT vad jag vill åka alltså!

2008-01-11 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0