lite missnöjd

åh :( jag trodde ju jag skulle få mer i lön liksom :P menmen det är ju pengar iaf, bättre än inget..
Var på akademibokhandeln idag och köpte mitt studiematerial (böckerna) eller rättare sagt mamma köpte, oj trodde inte det skulle kosta så mycket, det blev hela 1000 kr och nån krona mer där..Jag fick nästan lite dåligt samvete men hon skulle ju betala sa hon..Du måste ju ha dom! Och de är ju rätt..Men jag ska ta väl hand om dom så jag kan sälja de sedan.
Hepp nu ska jag kolla på herrarnas korta i konståknings em i sverige nu live på eurosport, Väntar spänt på att få se kristoffer och adrian :) Det är lite kul med svenskar som tävlar

image332 Adrian image333 Kristoffer

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

jag fick också sämre än vad jag förväntat mig :P vad fick du?

2008-01-23 @ 22:37:39
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0