Måndag och Tisdag

Igår hade jag lång sovmorgon ändå till kl12.30 sen slutade jag vid 4 och åkte sen till skara och sen var jag hemma vid 8 tiden. På kvällen kollade jag och Robert på Iam legend, den var faktiskt väldigt bra tycker jag :)
Sen idag började jag vid 8 tiden och slutade lite tidigare än planerat nämligen vid 3, skulle egentligen åkt till skara idag också men min fot gör så himla ont, jag får tårar i ögonen när jag går från resecentrum till komvux varje morgon för det gör så FÖRBANNAT ont..Hoppas bara jag kan åkte skidor nu som vi ska göra torsdag-söndag.
Jaja nu ska jag och Robert snart kolla på pirates of the carabbien (kan inte stava) världens ände..

Måste ju nämna att vi kollade på den blå lagunen i helgen också, den var också bra!

Imorn ska vi ha vård och omsorg på västerhöjd..Lite praktiska övningar..Sen ska jag träffa mammi på stan och köpa studieböckerna, sen när robert slutar ska vi hem till hans mamma som fyller år sen blir det hem för att packa och handla inför de att vi åker på torsdag morgon :)

image330  image331

Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv tyckte jag I am Legend var bra i fem min och sen kass:D Alldeles för overklig för min smak men den är ju som baken:D Vem har ni i vårdoch omsorg??

2008-01-22 @ 22:22:15
URL: http://dearsofia.blogg.se
Postat av: lina strandberg

Åh jag vill också se I am Legend. =) Jag är avundsjuk ¨på dig som ska iväg och åka skidor!=)

2008-01-24 @ 01:03:27
URL: http://liiiinas.blogg.se
Postat av: lina strandberg

föresten är i am legend sorglig? elelr vad handlar den om egentligen? HAHA

2008-01-24 @ 01:04:54
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0