Nu har jag photoshopat mig

Ja jag har ju det. Kollade på en film om hur man lär sig och gör med alla dessa funktioner på photoshop.. Har lärt mig en hel del nu så kan lite iaf.. Har provat på några bilder, inte helt nöjd med resultatet men det ser bättre ut än förut innan jag såg filmen iaf och det är ju en positivt tecken :D
Jaja nu måste jag sova om jag ska orka upp imorn..Är absolut inte trött men går jag och lägger mig senare orkar jag ikke..

image257     image258
EFTER                                   FÖRE

Har inte ändrat så mkt på just denna bilden då mer än lite vitare tänder och tagit bort alla fläckar i ansiktet, fixat ögonbryna lite osv.. Syns Knappt :P haha

SKIT FUL BILD MEN HADE INGEN ANNAN PÅ DATORN.
Alla ligger på minnet och de orka jag inte sätta i :P HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0