Söndag

Började med tvättid idag vid 10 tiden sen åkte vi iväg till öb för att köpa lite dammsugarpåsar och så, blev även en typ "vagn" att ha alla min grejjer i på toaletten :) Det blev bra! Jag och Robert har även städat idag så nu är det rent och snyggt!

Saknas ju lite saker för att de ska bli bra här
Gardiner till sovrummet (som sofia skulle ta med sig idag)
Panelgardiner till vardagsrummet, vi ska ju ha dubbla här och vi har röda nu och ska köpa ett par svartgråa och ha över.. Sen ska vi köpa typg och nåt att sätta på tyget på för att göra tavlor till vardagsrummet och sovrummet
sen ska vi köpa färg och måla om i sovrummet och fondväggen i vardagsrummet..

Hepp nu måste jag gå ska göra iordning mig lite tills jag och sofia och lina ska till pims ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0