Sorry

För väldigt dålig uppdatering :) Fast jag kanske ska fortsätta sluta blogga de är då alla läsare kommer hit HAHA. Hade mer läsare nu idag än på ett par veckor som jag faktiskt har bloggat skit mycket..Haha knäppt!
Här är en bild från branäs :) Shit va kul vi hade! En grymt bra resa! och den vill jag gärna göra om ;)

På lördag blir det fest här hemma eller nja fest och fest, de blir kanske bara några st. Det var ju planerat att bjuda en del så vi blev några stycken men det blev inte så, så vi sparar den till en annan dag så nu till helgen blir det nog bara jag, sofia, lina och kanske jenny? Men jag tror det blir skit kul ändå :) Det är ju bara skönt med lite folk ibland, folk man känner :) Så där är det tänkt nu då bara så ni vet! And girls..Ni får komma hem till mig tidigare och göra i ordning er här tycker jag :D Om inte Robert och Robin kommer vara här så blir de kanske så som sofia sa att vi kanske kan laga lite mat tillsammans :) Vad tycks?

image334

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0