Torsdag den 17/1

Började klockan 10 idag så jag hade lite sovmorgon och det var väldigt skönt! Sen var lektionen inte längre än till 11.30 :) så efter det slutade jag, så jag gick hemmåt, det var super skönt, solen sken ju och allt!
Nu ska jag snart till Skara 16.00-19.00 sen efter det hem och ta de lungt och sen imorn igen är det skola igen, men slutar tidigt och de är skönt! Helgen kommer även den bli bra tror jag..
Lördag ska vi till Ikea och till roberts mormor och morfar sen på kvällen blir det nog lite myskväll och sen söndagen är jag total ledig och de är inte ofta det händer..Så då ska jag passa på att umgås med mina underbara vänner Sofia och Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0