A perfect day

Sådär nu har jag lipat klart lite här :P

Jag har kollat klart på en helt otroligt bra film, a perfect day hette den..Åhh den var bra tyckte jag!

Handling:
Robert Harlan blir uppdagd från sitt jobb och förverkligar då sin dröm om att bli författare. Hans bok blir en stor succé som når alla topplistor och hans liv förändras drastiskt. Hans nya, framgångsrika karriär sätter dock förhållandet till familjen på prov. Mitt i familjens prövningar dyker en mystisk man upp och berättar att Robert endast har 40 dagar kvar at leva. En insikt som gör att han börjar se över sitt liv och sina prioriteringar...




Snart kommer pappa och hämtar mig så ska jag hem till skultorp och käka lite mat och umgås med mor och far :) Sen ikväll när jag kommer hem så ska jag börja kolla på sex and the city :) Jag längtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0