bra bra bra

Idag gick jag inte upp för en vid 10.30 cirkus, fixade iordning mig lite sen åkte robert till jörgen för att spela lite och mamma och pappa hämtade mig vid 12 tiden så åkte vi och handlade. Så nu är jag hemma hos dom har precis ätit lite smörgås för senare sen blir det lite mer ordentlig mat, lövbiff och pommes. Men nu ska jag och mamma ner i källarn och montera lite möbler som dom köpte i tisdags på ikea!

Föresten besökar rekord för min del igår här på bloggen :) Jag har inte haft så många förut men nu den senaste veckan har det stigt en jäkla massa :) Riktigt kul! tack för den pusss på er


Kommentarer
Postat av: Sofia

gör du en lansering av dig själv i andras bloggar eller?:D Och kör en "Ha en bra kväll"- kommentar lite här och var :P

2008-07-04 @ 14:40:01
URL: http://dearsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0