En missad allsång

Ja igår var det fest, först gjorde jag, sofia och bettan iordning oss hemma hos bettan. Efter de kom lina och jenny. Vi hade skit kul! Haha bara de att allsången började 8 på husaren men totalt borta i huvudet var de så ja vi skulle tatt 22.45 bussen tror jag om jag inte minns fel..för lite runt om fötterna var ni nog allihopa för hör på det här, det gick ingen buss då utan nästa gick vid 23.15 så vi gjorde tappra försök att få tag på folk som kunde skjutsa men ingen..till slut var klockan ändå kvart över så vi åkte in till stan på typ 1 sek kändes de som :S haha

Väl inne i stan hade vi missat allsången men in på husaren gick vi ändå efter en mellan landning hemma hos jenny. Där inne var det också kul, dansade lite och så =) men gick ändå hem tidigt, nu i efter hand varför? men ändå jag fick skjuts hem :D robban hämta mig! Sen somna jag på två blåa när jag kom hem innanför dörren.

Så för att sammanfatta min kväll då, VÄLDIGT BRA! Tack alla som var inblandade!
(Bilder kommer vid ett senare tillfälle, jenny skickar just nu ;)

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

tack själv sötnos! Hade skitkul! Jag somna också snabbt igår och idag mår jag hur bra som helst! brabra! :)<3

2008-07-12 @ 10:55:26
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0