Freeeeeedag!

Usch och fy jag hade tänkt gå upp tidigt idag alltså runt 08.30 men jag har bara hållt på och ställt om klockan hela tiden och till slut gick jag upp sent som 10.30, så nu har jag precis duschat och ätit frulle.

Föresten posten hade kommit här och vi har fått biljetter till grekland nu skönt då behöver man inte oroa sig mer över de att dom inte ska komma och så :)

Ne nu ska jag lägga över lite bra musik på ipoden, sofia jag tar med den ändå ikväll :) full proppad med musik!

jaja pusss

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

jag hörd eett rykte om att du ska ha med spelkorten i kväll?! eller du vet vilka kort ja menar ;) kommer bli skitkul. puss på dig. vi ses ikväll

2008-07-11 @ 12:21:49
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: Towe

Hejsan :D

Jag har en liten tävling på min blogg,

läs mer : www.towelinner.blogg.se ,

hoppas du vill vara med! kraaaaaaaaam (:

2008-07-11 @ 12:25:43
URL: http://towelinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0