Gubbfan

Idag har jag jobbat lååång dag. Ända till 16.30. Sen träffa jag Madde, Erica, Helena och Jessica och fikade lite på pims.. Sen skulle jag cykla hem vid 7 snåret och dåååå såg jag 3 killar/män gå 10 meter framför mig i tunneln mot östermalm i bred så jag skulle inte komma förbi så jag plingade och då kollar den ena killen bak men säger inget till sina kompisar tydligen eftersom dom inte flyttar på sig, så jag plingar lite mer irriterande igen..Hepp jag cyklar la om vänster om dom men då hoppar den ena killen till åt mitt håll så jag åker rätt in i stenvägen, så min cykelkorg blev till mos och min arm värkte och jag fick så jävla ont.. Och det enda han kläcker ur sig hela tiden var..Gick de bra? Gick de bra? Gick de bra?
VA FAN TROR DU GUBBJÄVLEL TÄNKTE JAG TYST!!!!! Men jag sa bara ja det gick bra.. I samma veva hade även robert ringt så jag svarade och cyklade förbannad därifrån och med tårar i ögonen för det gjorde så ont..Sen mötte jag en ja ursäkta neger längre fram han bara - tjejen, gick det bra därborta eller? Öhhh aa sa jag och lipa som fan med en helt oförstående robert i andra änden av luren...

Tänk er fan för gå in mitt i hela jävla vägen..och flytta för fan på er när nån plingar... Det blir mina sista ord här i bloggen för ikväll.. Godnatt med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0