Helg

Vaknade vid 1.30 i natt av att telefonen ringer, ser att det är malin så jag svarar direkt såklart för jag visste att hon var i gbg med lite kompisar..och då säger hon att det inte kommit något tåg:S så dom kommer inte hem..orolig storasyster JA! jag ville ju inte att dom fem st tjejer sitta ensam på tågstationen i göteborg mitt i natten för problemet var att nästa tåg inte gick för en 6 på morgonen sen.. lilla stumpan var helt förtvivlad, vad skulle mamma säga liksom..
Så jag hade kontakt med henne hela natten..
Men det ordnade sig tillslut så vid 10.30 var hon i skövde sen..för dom hade fått sova hos en av tjejernas farmor i alingsås..hon hade kommit och hämtat dom.

Men iaf jag gick upp vid 9 tiden ändå som planerad, sen åkte väl robert till sin pappa runt 10 och då började jag städa så nu sitter jag är i en tipp topp lägenhet, helt skinande reeen! helt underbart! Ska bara ta de lungt idag och njuta av att jag är ledig..Ska nog upp och köpa lite godis här snart också, klart jag ska unna mig de liksom ;)

aja hörs kanske senare pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0