Inte ett moln..

Och jag njuter! Igår jobbade jag min sista dag på 2 veckor me like :D trodde ju iof de redan förra veckan på fredagen men jag blev lite inringd men det är aldrig fel, pengar ni vet ;) Så igår efter jobbet cyklade jag till sofia så låg vi ute på gräset från ca halv 5 till jaa jag vet inte riktigt typ strax efter 8 eller nåt, och jaa sofia jag fick bränna på bara en sida och på benet också efter byxorna :P haha. Sen gick vi till hentorps pizzeria och sofia köpte pizza och jag kebabtallrtik :) När vi hade ätit cykla jag hem och bara tog de lungt kolla på tv och så..

Idag så vaknade jag vid 8, kollade ut genom fönstret och insåg att dagen sulle bli lika fin idag! Lycklig då kan jag ligga ut en stund sen.. Men först ska jag klippa mig och göra slingor på hultmark dacapo. Sen några snabba ärenden på stan och sen sooolen..Ikväll eller rättare sagt vid 4 sen kommer madde och dom :) Ska bli kul! Ska grilla lite och så..

Hepp nu måste jag cykla så jag inte kommer försent :P pusss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0