Linas kvällsdagbok

Ur Linas Kvällsdagbok

"Ja, och här I lilla sportspegeln har vi Lina, som helt oväntat gått från en helt amatörmässig onaniteknik till något som måste kallas ett toppschvung! Hon har övat hårt, minst ett par gånger i veckan och det har gett fantastiska resultat. Snabba fingrar, koll på platsen i fråga och entusiasm. Ett föredöme inom sporten. Nästa vecka i lilla sportspegeln träffar ni Carro som med hjälp av modern teknik får hela Rödköping att gunga i orgasmvågor. Nu ska Olle tävla i kast med liten boll."


Ivar var lite solbränd. Han har väl suttit med HENNE och solat på båtdäcket. Det är bara att erkänna. De passar ihop. De kommer att få snygga barn. De kommer att få ett spännande liv. Ett sånt där liv man kan läsa om i mormors gamla Allers

"De möttes över kontinenter. Deras kärlek har fört dem över land och hav. Nu bor de med sina fyra musikaliska barn dels i strandvillan i Uruguay, dels i en gammal skuta vid Stockholms strömmar. ´Vi har alltid älskat havet. Ja, lille Guy blev till på Goas benvita stand`, skrattar Dunja och tittar kärleksfullt på sin make, dirigenten Ivar."

Artikel två i samma Allers.

"Ett guldhjärta vill jag ge Lina. För att hon orkar med mig och våra tre snoriga skitungar här i Rödköping. Ja, Lina, hon har struntat i att både utbilda sig och ha skoj på tio år, allt för att jag ska få jobba med min bilfirma i fred, skrattar Danne. Ja, hon gjorde slut med mig en gång, men vi hittade tillbaka till varandra. Och det är hon värd ett guldhjärta för."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0