Lördag

Idag gick jag upp vid 9 tiden sen mötte jag malin och john vid yap ca 10 där vi gick in en stund.. Det är nämligen rea där just nu allt i butiken 100 kr oavsett tidigare pris :D ojojoj! Jag köpte mig en svart adidas kjol som har kostat 499 innan, en vit luvtröja cheap monday har väl kostat en 400 ca innan sen köpte jag även två t-shirts till robert när jag ändå var i farten en j lindberg har kostat 599 och en annan minns inte märket men snygg var den.. Allt gick på 400 kr :) Och jag är nöjd :P

Sen kom jag hem vid 11 tiden då jag gick raka vägen ut och solade, så har legat ute tills nu. Men för 20 min ringde poolen mig och ville att jag skulle sitta vak i natt på 2A på tomtegården...iiii jag vill tänkte jag för mig själv men ändå inte liksom, jag gick upp så tidigt idag så mitt dygn är ju inte åt de hållet direkt och jag har aldrig jobbat natt i hela mitt liv så jag kände att jag inte skulle klara det riktigt, tyvärr..så jag tackade nej (DUMMA DUMMA MIG) Jag vet! Men det var ju också på en avdelning där jag bara har vart en enda gång på introduktion så jag känner ju inte till personen i fråga heller..Jag har heller aldrig suttit vak.. FAN jag ville ju men ändå inte.. :(

Äh nu kommer jag sitta här och ha dåligt samvete för att jag sa nej ett tag... SKIT!


aja puss på er
p.s jag tar nog troligtvis kort på kläderna jag köpte senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0