Mera lördag

Har precis vart uppe hos anneli och ove en stund, dom är bortresta över helgen så jag tar hand om dom små marsvinen :)

Har även fotat kläderna jag köpte förut så se här:

   

Fint eller hur? :D

  
Outfit på stan imorse:


Det var dessa glas jag fick av mamma igår (ingen bra bild) Jag har velat ha dom sålänge men aldrig fått tummen ur och köpa, men det var ju bra nu när det bara blev 49 kr för 4 st :P hehe


Fin fina nagellacket :D


Stackars roberts lilla bil som har stått där sen i tisdags helt ensam :P Bilen till höger i bild är de :) Men imorn kommer älsklingen hem :)


Vädret är så gott som det kan bli, helt klar blått heeeela dagen låång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0