Min fredagkväll + näsblod

Efter jobbet idag åkte jag och robert och kollade tapeter på colorama och rusta, hitta några riktigt fina så nu ska vi bara välja. Sen åkte vi hem och åt sen handlade vi på coop idag, vi har tom hunnit med att tvätta en sväng.. Nu hänger vi bara här vid varsin dator, omväxlade roller idag, robert vid min och jag vid hans dator :D bara för att en film som jag hade på min dator inte funkade nån annanstans än där :P Så är det! Blir bara slapp kväll, kolla på nån film och käka godis och popcorn..
föresten måste berätta en hemsk sak som hände förut här när vi hade ätit, för första gången i mitt liv blödde jag näsblod :S herregud äckligt värre.. har aldrig gjort de och nu bara de rann.. kanske inte så kul att veta men var bara tvungen att skriva de hahaha aja ha en bra kväll alla!

P.S Lina hoppas du har de bra på cypern och jenny i turkiet :D

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0