Myskväll

Ja så blir de! Min kära syster kommer hit snart, hon har vart på bröllop och serverat lite.. Men sen ska hon sova här hos mig...så det blir mysigt! Vi ska baka lite och sen upp till marsvinen men det gör vi nog imorn :) Är det fint väder blir det nog lite solning också hoppas jag..

Föresten så har jag fått en hel del färg idag :) Härligt! Bättar på brännan lite nu innan grekland på tisdag ;) Det är bra de.. Min lilla älskling och jag, ska bli så underbart <3

Ne nu ska jag lyssna HÖGT på lite musik här, bla gyllenetider åååhhh juni juli augusti <3

Kommentarer
Postat av: Becky

Svar: Yes den är jätte bra :D

2008-07-28 @ 00:44:45
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0