Nice day

Sådär ja! Nu börjar klockan närma sig jobbdax..Men idag vaknade jag och robert vid 10 tiden och åkte då upp till stan så jag köpte mig ett par guldiga flip flops:D Sen köpte jag även ett par mjukisar svarta sådana som jag har letat efter till ett billigt pris, och jag fann ett par på hm för ynka 79,50, så jag slog till! Robert köpte sig ett par skitsnygga shorts han och strumpisar. Ne gud vad jag babblar nu ska jag bre smörgåsar och cykla till jöbbet!

FÖRESTEN kolla in nedräknaren där i spalten till vänster.. WEEIIII endast 25 dagar tills planet lyfter mot grekland :D

ha en fortsatt solig dag alla



p.s malin om du läser mig blogg, kolla in detta du ;D helt tomt deru!

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt. De är kanon här me. Slit inte för mycket på jobbet bara:)

2008-07-03 @ 18:47:12
URL: http://beea90.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha okej. Tack så mycket.

2008-07-03 @ 19:16:47
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0