Sista blogginlägget på en vecka

För nu åker jag och Robert till Grekland, jag kan ju inte säga varmare breddgrader eftersom det faktiskt är bra väder här hemma nu :D Men iaf, nu har vi i stort sett packat klart och bara väntar på att klockan ska vi halv 1 när vi ska upp till Anneli och Ove som ska skjutsa oss ner till Landvetter :)

Föresten jag och Robban var och kollade på lgh igår med sällskap av Sofia också som ville hänka på :) Men alltså okej för att dom var världens grisigaste och hade verkligen inte planerat möblerna på bästa sätt i lägenheten vilket gjorde ett trångt intryckt sen äckelpäckel golv, men det behövder ju inte inte vi dras med om vi skulle flytta in men vi kom nog båda två fram till att det faktiskt kan bli för litet, jag vet inte riktigt men när både kom innanför dörren här hem sa vi nästan i kör, Nej den lägenheten kändes inte rätt...Då ska man ju inte ta den heller..Men det känns så jävla tråkigt för vi låg ju först på den respektive tvåa..Sen är det ju en sån vi har letat efter på ett sätt också men hepp nu kändes det bara NEJNEJNEJ! Så vi tackar nej och tar nya tag när vi kommer hem från Grekland, kanske börjar leta efter mer 2:or istället..Vi får se men den här var bara ett nej, tråkigt och konstigt men väldigt väldigt sant...

Jaja nu ska ni slippa mig i en heeeel lång vecka, hur ska ni klara er ;) Hehe?

Puss på er mina söta vänner jag kommer saknar er.. <3


Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: tack:)

2008-07-29 @ 11:48:41
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: jenny

okeej, tråkigt att den inte va bra då. men du, ha ddet underbart i grekland ! <3

2008-07-29 @ 17:07:54
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: lina strandberg

Ha det så jättebra nu sötnos:) Jag får fortsätta sakna dig här hemma! ;) <3

2008-07-29 @ 21:47:16
URL: http://liiiinas.blogg.se/
Postat av: jenny

v'ntar på bilder nu ju! ses ikväll <3

2008-08-08 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0