Sista inlägget för ikväll

Ja nu är klockan snart 10 redan och robert ska snart åka och jobba lite..Och jag då? Ne jag ska nog ta mig en dusch sen kolla på scrubs vid 23 sen ska jag ta mig mot sängen och sova en skvätt. För imorn är det fest som gäller och allsång på husaren men mina tjejer :D Det ska blir riktigt kul! Jag är väldigt fest sugen nu..det var liksom ett tag sen också.
Hepp ska inte störa er mer utan logga ut från bloggen och duscha :D aja ha de bra alla läsare.. godnatt


Den här bilden passa riktigt bra :D Fick av anna som hon hade tagit i tyskland!

Kommentarer
Postat av: hp

åh man tackar!! :') blir tåris.



ömma smek /hp

2008-07-10 @ 22:13:30
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0