Sol Sol Sol

Och jag älskar de <3 Kom precis in har legat ute på gräset och solat i en timme ungefär, helt underbart. Nu väntar jag på robert som har vart och tvättat bilen, vi ska grilla lite med elgrillen, mums! Sen vid 3 börjar jag jobba, tråkigt men sant, hade gärna tillbringat resten av dagen ute i solen annars. Men vi får hoppas på fint väder imorn och resten av veckan också för imorn kan jag sola på dagen sen jobba på eftermiddagen/kvällen och sen kan jag sola heeela dagarna tills på söndag :P hehe

Föresten jag glömde säga de förut/igår att när vi kom hem från ikea vid 5 snåret så åkte vi med roberts mamma och ove och lilla niina till djuraffären för hon skulle nämligen få två marsvin, och fyy sjuttsingen va söta dom var säger jag bara åååhhh linda haaaa! :P tur att att jag få komma och hälsa på dom sa niina :P hehe..
Och vet ni vad dom skull heta? Jo just de ja snövit och madicken :D

Hepp nu blire matdags

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi,är mysigt med djur. jag vill ha en kanin;) hihi. eller en hund. älskar hundar nu när vi är hundvakt! :D

2008-07-02 @ 19:51:01
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0