Solen

Jag älskar solen, vem gör inte de liksom? Men iaf har legat ute 1 timme nu ca och ska nu hämta grillen och börja gör iordning mig lite smått sådär..

Jag satt precis och lyssnade på musik och sjöng med här ganska så högt och så, helt plötsligt stänger datorn av sig haha det var ju inte jag beredd på så jag han ju sjunga vidare :P HAHA Hoppas ingen hörde ;)
Så nu fick jag starta om och får la börja om låten från början och sjunga lite mera ;D

haha ha en bra kväll människor, det ska jag ha! PUSS PÅ ER

P.S jag saknar mig älskling :( <3



men vid den här tiden om en vecka kan jag tänka mig att vi ligger på playan och steker ;) hehe JAG LÄNGTAR SÅ JAG NÄSTAN DÖÖÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0