Söndag och måndag

Igår vaknade jag och malin hyfsat tidigt här iaf..Så vi åt frukost sen cykla vi upp till marsvinen och var och gosa med dom nån timme sådär, sen begav vi oss till kvantum för att inhandla lite dricka och fika för att sedan cykla ner till boulonger och sitta på en filt där och prata lite och äta vårat fika..Vi matade även änderna ltie :P Shet dom är helt galna alltså :P Har ett kort på allihopa sen men det orkar jag inte lägga in nu, gör troligtvis det senare.. Sen cykla vi hem och bakade drömmar och sen kom min lilla älskling hem så vi åkte hem till mamma och pappa och hämtade resväskan och lite grejjer..Sen var det bara en lugn kväll, en liten promenix hann vi dock med :)

Idag ska vi uträtta lite ärenden var det tänkt, bara robban vaknar, sen blir det packning för hela slanten, för imorn åker vi ju :):) iih ska bli så roligt!

Hepp allt för mig just nu människor.. puss

Kommentarer
Postat av: Sojung

fin header:)

2008-07-28 @ 10:33:54
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0