Stan

Idag hämtade mamma mig så åkte vi in till stan, hon jag och malin :) jag köpte mig en svart liten väska på indiska och sen ett långt grått linne med fickor fram på veromoda för endast 65 kr, alldeles lagom tyckte jag. Sen handlade vi lite på willys..

Men nu på kvällen har jag vart hemma hos mamma och pappa lite, ätit Quinoa, Sååå himla gott var de! Ska göra det själv nån dag :) GI mat är verkligen gott tycker jag, har ju börjat äta de en hel del eftersom mamma och pappa kör på den metoden now days :D

Jaja imorn ska jag möta malin och john på stan så ska vi kika lite, på yap iaf hade vi tänkt eftersom allt kostar 100 kr i hela butiken visst hörde jag, hoppas man finner nåt kul iaf då!

Ne nu ska jag gå och sova.. just de ja försten så fick jag glas av mamma boda nova såna man köper 4 pack för 199 kr, men hon hade köpt dessa för ynka 49 kr och det är då inget fel på dom så det var helt okej :) Jag fick även en jätte bra skål med lock och en silikon pensel. Brabra

Ne ska sluta tjöta nu, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0