Tele2 skit helvete

Trodde jag skulle explodera förut bokstavligt talat! Jag såg min räkning som var skyyhög och jag som bytte till nytt abonemang för att det skulle bli billigare för typ 1,5 månad sedan..Så jag ringer tele2 och är allmänt förbannad, tjejen som svarar kollar upp vad som kan ha hänt osv, och när hon kommer tillbaka i luren va fan tror ni hon säger?
Joo
- du det är så att det har blivit lite fel här dom har bytt till fel abonemang ser jag..
FI********FFFFAAAKKI686&(&¤(&!¤(!¤(!¤!)U¤)¤U/)! tänkte jag då.. Jag hade alltså beställt tele2 comviq kompis sms special och hade fått tele2 player som jag redan hade innan jag bytte :S ursäka jävla puckade idioter och inte undra på att min räkning var på 300 spänn när jag har smsat och ringt som en galning för att jag trodde de va gratis liksom..
Men den här räkningen slipper jag betala kom vi överens om..tur för dom jävlarna de iaf...
Kan ni förstå att jag var arg?

:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0