tröttis

ojoj så att säga jaa..Hel dag idag, 7-16.30 och så råka jag somna på rasten också då blir man så seg resten av dagen..Men iaf när jag slutade kom robert och hämtade mig så åkte vi till elgiganten och bytte mitt minne, fick ett snyggt svart istället för den modellen jag hade fanns ej kvar :D mkt bättre måste jag säga, och jag vet jag var ju ledsen när mitt andra paja och för allt som fanns på men det har jag ju glömt nu så skit samma, jag har nya låtar och bilderna var ju redan sparade och filerna redan inlämnade nu så äh tänkte jag..Nu börjar vi om på nytt :D

Sen har jag och robert också vart och handlat, och jag hittade den boken jag alltid kollar efter när vi handlar p.s jag älskar dig och idag fanns den så jag köpte den så jag har nåt att läsa i grekland sen!




P.S Då var det dags för fest här hos grannarna igen..varför blir jag inte förvånad? fi'''''''''' på dom!!
Föresten så fick vi hem brev på lgh på billingsluttningen idag och vi ligger 2:a så jag ska ringa på den så får vi gå och kika. Sen såg vi att de fanns en ledig i stan på prinsgatan (jupiter) också 5500 för en 2:a på 75 kvm det är bra tyckte vi så robert får boka den så vi iaf får gå och kolla..jag är lite splittrad med tanke på priset, alltså det är bra för den är såpass stor och ligger i stan men ändå vi vill ju ha en billig :P haha än vi får se... puss på er nu ska jag sluta tjöta




så här kul hade jag igår HAHA jag skäms :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0