Åååååhh varför

dumma dumma dumma mig, jag brukar alltid läsa ordentligt om de är så eller ej men såklart gjorde jag inte de nu..Jag gick in på en blogg och hon hade gjort ett test, typ ålderstest, man kunde kolla, hur gammal man skulle bli och typ livskvalitet och bmi mm. Men när jag har gjort testet så ser jag att det kostade 149 kr..FYYYY FAN. DUMMA DUMMA MIG. Hatar mig själv nu varför skulle jag göra de, värt att veta hur gammal man kommer bli, det stämmer ju säkert inte ens. jag låg typ och lipa hela kvällen igår och tyckte synd om mig själv för liksom med dom där 149 kr hade jag kunnat göra andra saker för som att köpa nåt klädesplagg eller äta ute..Jag kunde lika gärna mycket hellre skänkt 149 kr till nån hjälporganistation hellre än det där jävla test helvetet.

Men jag vet bara mitt eget fel.. Men jag har lärt mig en läxa jag lovar er alla de..
Men nu läste jag att dom tom varnat för sidan i metro osv..typiskt kunde jag inte läste de innan igår då..

Men nu varnar jag er då gå inte in på
www.livsprognos.se och gör nåt jävla test då kommer en faktura hem på 149 kr..

Lite skämigt faktiskt att jag ska råka ut för detta men men nån gång ska de väl vara min tur ock och de blev de nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0