Dagens horoskop för mig

DITT PERSONLIGA HOROSKOP:

Nedanstående gäller för dig som är född 1988-04-09 kl. 18:17:
Ditt födelseår regeras av Solen i dess 8:de cykeln.
Ditt födelsetecken finns i planethus V.

PERSONLIGT HOROSKOP IDAG SÖNDAG 2008-06-29

Tur
Du har mycket god tur idag. Du kan utan några som helst problem chansa lite extra.


Hälsa
Mycket kan stå på spel när det gäller hälsan. Därför bör du vara försiktig och inte anstränga dig i onödan.
 

Ekonomi
Eftersom du jobbar så mycket så blir det ökade inkomster för din del. Du känner hur din ekonomi växer.

Arbete
Det verkar som om ditt arbete kommer att präglas av förändringar under de närmaste dagarna. Överraskningar tycks vänta bakom hörnet.

Kärlek
Du kan tjäna på att ta mer aktiv kontakt om du vill inleda en ny romans. Ta första steget.

Relationer
En vän vill inte följa dina råd i ett visst ämne. Var noga med att det du säger är rätt.



Idag ska jag nog banne mig gå och köpa mig en lott eller två,eller vad säger ni ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0