gårdagen med student

Japp igår var vi och kollade när kusinen sprang ut. Där fick man lite känslor tillbaka hur man själv kände..Det tråkigaste av allt var ju att precis när dom skulle springa ut så började de spö regna, så alla fällde ju upp paraplyerna så man såg knappt nåt. Sen bar de av upp till stan för att de kortegen, som tur va slutade de regna där så dom slapp bli blöta stackarna :D Det var kul att se alla vagnar och vad dom hade hittat på.

              
1. Mattias precis när han har sprungit ut
2. Kortegevagnen
3. Kortegevagnen
4. Kortegvagnen + Mattias till höger
5. Kortegevagnen

              
1. Mattias precis kommit hem
2. En del av maten vi åt
3. Lilla söta Maja
4. Lite present öppning
5. Goda efterrätten marie hade bakat själv (Budapestrulle)

  
1. Mina goda hallondrink jag gjorde själv när vi kom hem :D

Efter de så åkte vi ut till dom för lite mat och fika..Och vid åtta tiden skulle mattias iväg på förfest så då åkte vi hem för mamma och pappa skulle också ha gäster hem, min farbror och hans tjej. Robert skulle hämta mig men innan han kom blev även jag bjuden på en hallon drink :P gott.

En rolig grej var att när vi kom hem märkte jag att min mobil var borta och jag vet att jag pratade i den när vi åkte hem i bilen. Malin hade också gått iväg för att träffa annika. Då såg jag att hennes mobil låg kvar, fy vad sur jag blev för jag blev ju helt säker på att hon hade tagit min mobil (tagit fel alltså) för vi har likadana. Så jag ringde som en galning men ingen svara sen skickade jag ett sms från mammas mobil till min egen som jag fortfarande trodde malin hade där det stod
- Svara då så jag vet att du har tagit fel mobil jävla tjuv /systern

HAHA men då när jag vänder mig om mot soffan så ser jag att den ligger så prydligt där :P och på ljudlös också. Så då fick jag minnsan läsa det där smset själv..Dumma mig jag borde tänkt på att den låg där för jag hade ju var och hämtat film där innan.. HAHA så de kan gå.


När jag och robban kom hem så kollade vi på film, the cable gay med jim carry. Han är alltid lika rolig alltså. Sen blev de sovdags för robban skulle upp tidigt idag, han åkte nämligen upp till sthlm med sju tåget för att se på hmm är det konsert typ mån tro, det är iaf massa band som spelar under ganska många timmar, Where the action is heter de iaf.

Så nu är jag helt ensam heeeela långa dagen, både tråkigt och skönt :P Så idag ska jag tagga upp mig för fortbollen, sverige-spanien massa onyttigheter ska det bli till.

aja skriver kanske mer sen, nu ska jag göra lite annat här hemma. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0