Gårddagens + nationaldagen + balkongbloggning

Igår efter att jag hade vart i skarar begav jag mamma och pappa oss ner till farmor för att fira pappas födelsedag men tårta och glasstårta det roliga var att på glasstårtan vart det en ros och två "blad" inte riktiga såklart men min farbrors tjejs son som också var där frågade:

- Mamma vad är det där? (pekandes på ett av bladen på tårtan)
- Det är blad
- Jaha, mamma jag gillar inte blad.

HAHA det lät så himla gulligt :P

Idag vaknade både jag och robban ganska tidigt, låg och kollade på tv och myste. Sen var vi iväg på coop och köpte fredagsmys för ikväll. Sen vid halv 1 åkte vi till thaihouse där vi skulle träffa hans mamma, ove, niina och roberts mormor och morfar för att köka lite...Mmm vad gott det var jag tog kycklingspett med jordnötssås hur gott som helst var de!
Sen följde vi med hem till robbans mamma en stund men nu är vi här hemma igen.. La mig ute på balkis och sola en stund men nu blev det så varmt så jag drog upp parasolet och sitter nu här under och bloggar för fullt för att ni ska ha nåt att läsa :D

Ha en fortsatt bra dag i den här härliga solen för det ska jag :)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0