Godmorgon ny vecka

Yes efterlängtade vecka 27 <3
Skulle kollat pålgh idag när vi kom upp så kom hon från skövdebostäder som skulle visa oss den och säger tyvärr men den är redan tillsatt, så det var bara för mig och robert och sätta oss i bilen och åka hem igen.SKIT varför alltid denna 3dje plats, för som vanligt var det 1an som hade tagit den lix..

Snart kommer Malin hem till mig, får se vad vi hittar på, vet iaf att vi ska ta rundan på stan, jag ska köpa bikini om jag finner någon bra. Sen ikväll blir det nog träffa med sofia och lina? Hoppas det var längesen nu.. :/

Hepp ska ta och fixa lite här annars blir väl malin vettskrämd när hon ser denna bedrövliga röra :P hihi

pusssss


TYCKTE DEN HÄR VAR LITE GULLIGT
OCH SÅ SER JAG ATT ROBERT BARA STIRRAR RÄTT IN I ÖGONEN PÅ MIG, KNÄPPIS ;)

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

hihi ja läste din blogg precis o såg då att ja fått ett sms av sofia. Men först tänkte jag, hm när har vi bestämt detta? men jag kan! ska bli kuuul :)saknar er också ! <3

2008-06-30 @ 10:44:32
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0