Halloj tisdag :D

Vaknade vid 9 idag har haft lite sovmorgon! Börjar egentligen inte för en 1 och idag ska vi vara på volvopersonvagnar (studiebesök) tråkigt värre.. Sen ska jag iväg till skara igen.. Det är faktiskt skönt att de är igång igen lite smått så jag får träffa tjejerna lite mera och sen rullar ju pengarna in vilket behövs just nu kan jag lungt säga!

Idag ska även robert betala resan så är det klart sen, bara vänta på biljetterna till vi ska åka och så, fy va gött längtar så jag dör..typ 48 dagar kvar tror jag, det går ju kika närmare på till vänster om min blogg där det finns lite nedräkning..

Föresten har jag hittat en bra sida där man kan samla in poäng och skaffa sig presentkort och biobiljetter gratis :D
verkligen bra...   
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45629

Ne nu ska jag gå och göra i ordning mig lite smått och sen blir det plugg tills jag ska dra mig mot studiebesöket.

 Jag älskar dig gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0