Klassparty

            Igår hemma hos en i klassen :) Kul var de! Vi grillade och fikade, och drack de med :P
Fixade mig ett snyggt fylleglas och, de ni! Sen blev det dans och singstar på övervåningen..riktigt kul HA HA skrattar lite för mig själv här när jag tänker på det, alla skämt och jaa allt! Tack för en grym kväll tjejer! Det här gör vi om.


Idag har jag haft fullt upp...Har handlat, städat och gjort massa annat fix också, har fortfarande lite kvar.. Vilar mig bara lite mellan varven...
Innan robban drog förut så käkade vi en super god laxsallad, mumma. Egen gjord såklart!



 baby, you're my life. You're the reason that i smile everyday, yes all you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0