Ledighet!

Igår gick jag och Bea av isen lite tidigare för att hinna med bussen hem vid 17.33 och vi gick av vid 17.20. Helt plötsligt kollar bea på klockan och då var hon redan 27..shit snabbt ner med grejjjerna i väskan/kassen och började springa mot bussen..Som tur var han vi med den. För mig hade de inte vart så jobbigt men för bea hade de betyt en lååång väntan på stationen tills tåget skulle komma så hon skulle vart i jönköping vid halv 12 igår kväll :P tur att vi hann.

Men iaf jag hoppa av vid sandtorget, mötte upp lina och sofia, Vi gick mot kicks för sofia skulle köpa solpuder, vi drog även en sväng mot systemet och köpte varsin ny xider..jag hade ju redan köpt en men den ska jag ha imorn på midsommar så de blev en till för min del...sen gick upp till sofias föräldrar som inte var hemma, Satte oss på deras balkong and the party was startin ;) haha..Shit va kul vi hade..Ingen fotboll för oss inte, vi hade privat uppdatera åt oss per telefon istället, Jenny :D Tur att vi inte kolla för då slapp vi ju se hur kasst dom tydligen spelade och att vi förlora för fan..Vi pratade lite med en snygging som även hjälpte oss att öppna våran vinflaska HAHA.

Vid 23 tiden typ så gick vi ner på stan, något runda om fötterna om man säger så :P Haha kul hade vi, träffade på massa lumpare...Sen åkte lina hem och jag och sofia gick upp igen till lägenheten och hämtade lite saker sen cykla jag hem och hon lika så.. :P

TACK FÖR EN GRRRYYM KVÄLL TJEJER! Är så glad att ni är mina vänner, dom bästa vännerna! :)


bild i repris, jag hade ju inte med mig kameran igår utan de stod sofia och lina för, så jag väntar på nya bilder, lovar att lägga upp dom när dom hamnar på min dator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0