Lite bilder + igår och idag

Bilder från midsommar

         

Bild 1 : Jag och lina hemma hos jenny innan
Bild 2 : Dans runt midsommarstången var ju självklart ett måste :D
Bild 3 : Jag och Jenny
Bild 4 : Sanna, Lina, Jenny och Jag
Bild 5 : Runt midsommarstången (jag tar kortet)
Bild 6 : Klädsel, stämmer utom halsbandet :P hehe


Nog om de...
Igår måndag jobbade jag kväll så jag har inte så mkt att förtälja er om just den kvällen mer än att de va kul att börja jobba igen och att alla tanter och farbröder faktiskt kan va rätt kul ibland ;) hehe

Idag tisdag jobbade jag 07.30-14.30 fifan va trött jag var jag orkade knappt gå upp :P Jag känner att jag verkligen inte är van att gå upp så tidigt :P hehe Men iaf, det gick bra på jobbet sen kom pappa och mamma och hämtade mig när jag slutade så åkte vi till apoteket och sen skjutsa dom hem mig. Jag och Robban har nu vart och spelat biljard, han vann alla gångerna tyvärr :( men sista gången var det nära att jag vann över honom  :P Sen åkte vi till max och åt ett meal var, fy usch borde inte käka så mat men iaf gjort är gjort och det är faktiskt gott, de är hemskt :P hehe. Nu har vi vart och handlat lite för veckan och vart och satt på en tvätt :) Nu blir de film, eller njaa kanske gossip girl avsnitt 13 ;) hehe.

Lite planer för imorn då... Är helt ledig, behövs är redan helt slut :P HAHA ne men de ska bli skönt att sova ut...Sen ska jag städa lgh tänkte jag, fan de börjar krypa ut dammisar lite här och var nu ;) Sen blir det nog stan en sväng. På kvällen ska jag träffa Några klassisar, ska ut och käka lite :) Det blir Madde, Erica, Helena och kanske jessica? vet inte riktigt...
Ska bli kul att ses..

Allt för mig just nu.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0