Att man kan glömma

Skulle egntligen publicerat detta inlägg igår men :P

I lördags var vi som sagt i ullared både jag och robert handlade en massa saker.
Jag köpte bland annat en grå tunika, underkläder, strumpor, hörlurar till ipoden, "strumpa" till ipoden, godis mm..

Sen åt vi på en resturang där nere, jätte god tonfisksallad åt jag med vitlökssås :D mmm..Sen blev det dags för net on net som jag vet robert hade väntat på hela tiden egentligen där införskaffade han sig en tv + hemmabio system så nu ser det lite snyggare ut här hemma ock ;D

Igår söndag var jag mamma och malin på dop, det var mammas kusins barn som döptes, åh gud vilken liten sötnos hon var. Jag fick hålla henne också, hur snäll som helst var hon. Ibland längtar man faktiskt efter en sån där liten plutt, men just nu är det helt okej att låna och lämna tillbaka, en egen blir det inte än på några år :P

Idag ska jag på studiebesök på aspö med skolan, tråkigt tycker jag då för det blir lite jobbigt för jag måste gå tidigare och ta mig in till stan hela vägen där ifrån, hepp det får bli cykeln! Ska nämligen till skara med bea, sommar isen kör igång.

Hepp ha de bra alla nu ska jag plugga lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0