Men fy fan

Ibland undrar jag faktiskt hur fan det kan vara så jävla stor skillnad?
Killar tänker fan inte med hjärnan ibland, verkligen inte.. Jag vet inte med er men skit samma! Jag vill inte acceptera det här, jag vill inte.. Dom planerna, blir det så går det åt hÄlvete!


JAAAAAG BLIR FÖRBANNAD, PISSED OF! SO FUCKING..... draaaaaaaaa




Jaja :D när jag slutade förut vid 4 regnade de som tusen och jag cyklade :P otur!
Men när jag kom hem tog jag en varm och låååååång dusch.. helt underbart. Nu gör jag inte mycket för världen, ligger bara här vid datorn och slappar i sovrummet..menads robert är med robin i vardagsrummet..

Imorn på förmiddan ska mamma hämta mig här sen ska vi åka till maxi, närmare bestämt skopunkten! jag ska köpa skor. YES!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0