midsommaraftons kväll

Som sagt vid 18 tiden kom jag och lina till jenny där vi började laga jätte god mat, färskpotatis + lövbiff + bearnais sås och en riktigt somrig sallad med vattenmelon..mums! Sen vid halv 8 eller nåt, minns inte riktigt så hämtade elin oss och vi åkte ut till lisas stuga..Pratade, dansade runt midsommarstången..Sen åkte vi in till stan och gick hem till jenny, sen vid 12 tiden var det dags att dra sig hem, men jag drog mig till koffe där robban var, inte jätte kul, jag var mest trött :P haha men vi gick hem därifrån efter 2 nångång.. Sen somna både jag och robban gott i soffan och vaknade vid halv 4 och gick och la oss i sängen istället haha...

Skulle vart hundvakt idag åt roberts systers och deras hund men det blev inte så..tråkigt, jag som hade sett fram emot de :/ men det blir nog fler tillfällen hoppas jag :)

Hepp orkar inte skriva mer här just nu, kanske senare.. pusss


(jag i onsdags)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hur är de me dig egentligen sötnos? hoppas kvällen igår va fiin. och grattis i efterskott:) Kram

2008-06-21 @ 18:11:33
URL: http://beea90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0