Redan helg

Borde egentligen skrivit det redan igår men duger bra idag också :)
Igår var jag i skolan till 12 ca fick tillbaka rehab provet och satte ett G där. Bra bra. Sen åkte jag hem till mammi och vi städade lite och åt lax/räk sallad gooooott. Sen vid 18.30 kom folket hem till mamma (ljuspartyt) Sen fikade vi med goda smörgåsar. Jag köpte mig en lavendel/vanilj spray att ha här hemma kommer lukta så gott!

På kvällen kom robban och hämta mig och vi kollade på film när vi kom hem
the mist, jag somna efter en halvtimme typ (med andra ord sådär film) Eller den var bra fast konstig, Äcklig liksom. Sen slutade den sorgligt också sa robert då är de inge kul..



Imorse vaknade jag tidigt och gick upp och städade, sen kom roberts jobbarkompis vid tolv tiden och dom åkte sen vid ett med en annan kompis, dom skulle på jobbfest i falköping tror jag det var.
Men ikväll så ska jag ändå så till skara och sen hem till familjen för pappa fyller år GRATTIS PAPPSEN, så min dag blir inte så ensam iaf :P

Imorn är man ledig också för det är sveriges nationaldag sen lördag blir det Ullared och det ser jag framemot mycket :)
By the way nu är jag rik igen också..mina skattepengar sitter på kontot :D gööööttt mos


Happ ska läsa lite bloggar här nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0